Więcej

Komunikat dla Klientów

Drogi Kliencie,
w związku z wprowadzonym w ostatnich dniach przez Rząd ograniczeniem sprzedaży w galeriach handlowych, chcemy Ci przekazać najważniejsze informacje na temat kwestii, które aktualnie mogą budzić wątpliwości.

SKLEPY STACJONARNE:

Zwrot lub wymiana towaru
Obowiązujący termin na zwrot lub wymianę towaru, tj. 30 dni od dnia zakupu, zostanie wydłużony o czas, w którym nasze sklepy będą nieczynne.
Jeśli już zwróciłeś towar i otrzymałeś bon ważny 90 dni, czas na jego wykorzystanie również zostanie odpowiednio wydłużony o czas zamknięcia sklepów.

Reklamacja towaru
W celu zgłoszenia reklamacji towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym zapraszamy dopiero po ponownym, pełnym otwarciu galerii handlowych.

Karty podarunkowe i vouchery
Termin ważności kart podarunkowych i voucherów zostanie odpowiednio wydłużony o czas zamknięcia sklepów.
 
SKLEP INTERNETOWY:

Czas realizacji zamówień
W związku z wieloma utrudnieniami, wynikającymi z obecnej sytuacji w kraju, może dojść do opóźnień w realizacji zamówień. Nie pozostaje nam nic innego, jak poprosić o wyrozumiałość. Będziemy dokładać wszelkich starań, by zamówiony towar dotarł do Ciebie jak najszybciej.

Odbiór osobisty zamówienia w sklepie stacjonarnym
Możliwość wyboru odbioru osobistego podczas składania zamówienia została wstrzymana do czasu przywrócenia normalnego trybu działania galerii handlowych.

Jeśli już złożyłeś zamówienie z opcją odbioru osobistego w sklepie, towar wyślemy do Ciebie kurierem bez pobierania dodatkowych opłat. Prosimy w tym celu skorzystać z formularza dostępnego na stronie https://www.sklepmartes.pl/kontakt (temat „Odbiór osobisty w sklepie”), podając w treści sposób dostawy (DPD, DHL lub InPost) oraz adres do doręczenia lub dane wybranego paczkomatu.
 
Zwrot towaru
Ze zwrotem towaru możesz poczekać do ponownego otwarcia naszych sklepów. Przysługujący termin 30 dni zostanie wydłużony o czas, w którym będą one nieczynne.  Towar możesz też odesłać w każdej chwili na własny koszt na poniższy adres:

Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy
ul. Malowany Dworek 119
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem "ZWROT SKLEP INTERNETOWY"
 
Reklamacja towaru
W celu zgłoszenia reklamacji towaru prosimy o kontakt przez formularz dostępny na stronie https://www.sklepmartes.pl/kontakt (temat „Reklamacja towaru”). Zamówiony zostanie na nasz koszt kurier po odbiór reklamowanej rzeczy.
 
Mamy głęboką nadzieję, że życie nas wszystkich szybko powróci do stanu sprzed 11.03.2020. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta drogą elektroniczną, bowiem infolinia będzie nieczynna do odwołania. Prosimy także o cierpliwość, ponieważ ze względu na bardzo dużą ilość zgłoszeń, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.

Zapraszamy do zakupów w naszym sklepie internetowym www.sklepmartes.pl! Dostawy realizowane są do paczkomatu lub przez kuriera.
 
Z pozdrowieniami,
zespół Martes Sport

Inne artykuły