Więcej

Wymiana strojów Carbon Pro (uaktualnienie procedury)

Szanowni klienci,

Opublikowanie informacji na temat Carbon Pro spowodowało dyskusję, której następstwem są zmiany w procedurze wymiany strojów. Pozwoli to zminimalizować niedogodności dla klientów i przyspieszyć całą operację.

Kluczowe aspekty procedury:

  1. Pragniemy aby cała procedura była przeprowadzona poprzez stronę http://support.arenapowerskin.com/
  2. Wymienione zostaną wszystkie stroje, niezależnie od tego, czy klient posiada dowód zakupu. Jedynym wymaganiem jest to, aby strój był w dobrym stanie technicznym(nie może być zniszczony) i został przesłany do Areny.
  3. Pływakom, którzy pilnie potrzebują nowego stroju startowego proponujemy alternatywną propozycję.
  4. Zarówno odbiór jak i wysyłka nowego stroju odbędzie się za pośrednictwem DHL(nie będzie krajowych punktów przesyłania strojów).
  5. Stare stroje nie muszą być wysłane od razu przez klienta, a dopiero wtedy, kiedy nowy strój będzie gotowy do odbioru. To niezwykle istotne ze względu na to, że niemal wszystkie federacje pływackie ustaliły okresy przejściowe, podczas których stroje Carbon Pro wciąż mogą być używane podczas zawodów krajowych.

Kolejne kroki procedury wymiany strojów:

  • Pływak musi zalogować się na stronie http://support.arenapowerskin.com/
  • System zapyta o dane personalne, które będą potrzebne w kolejnych krokach procedury(imię, nazwisko, narodowość, adres,…)
  • Konsument musi potwierdzić, że: posiada strój Carbon Pro i strój jest w dobrym stanie technicznym(nie jest zniszczony)
  • Zaproponowane zostaną 2 opcje wymiany: 

 

Opcja A: wymiana na nowy Carbon Pro MK2: wymiana stroju zajmie co najmniej 8 tygodni lub więcej, zależnie od miejsca zamieszkania klienta, więc ta opcja jest dobra jedynie dla tych, którzy mogą poczekać na wymianę

Opcja B: niezwłoczna wymiana na strój Revo + oraz kupon rabatowy na nowy strój Carbon Pro MK2: to najlepsza opcja dla wszystkich pływaków, szukających możliwości szybkiej wymiany strojów( w tym przypadku wymiana nastąpi w ciągu dwóch tygodni).

Jeśli pływak wybierze Opcję1(wymiana na nowy Carbon Pro MK2):

 

  • Zostanie poproszony o zatrzymanie stroju, aż do momentu, kiedy zostanie poinformowany o dostępności nowego kostiumu
  • System prześle e mail i poprosi lokalny oddział DHL o kontakt z pływakiem w sprawie odbioru starego kostiumu, kiedy nowy będzie już gotowy
  • Strój zostanie odebrany i przesłany do Areny przez DHL  bezpośrednio z adresu podanego przez pływaka
  • Strój zostanie skontrolowany w magazynie  Areny
  • Wymiana zostanie zatwierdzona(pod warunkiem, że strój nie jest uszkodzony)
  • Nowy strój zostanie wysłany kurierem DHL bezpośrednio do klienta

Jeśli pływak wybierze Opcję2(wymiana na Revo + oraz kupon rabatowy):

 

  • Lokalny odział DHL zostanie poproszony o kontakt z pływakiem w sprawie odbioru starego stroju
  • Strój zostanie odebrany i przesłany do Areny przez DHL  bezpośrednio z adresu podanego przez pływaka
  • Strój zostanie skontrolowany w magazynie  Areny
  • Kupon rabatowy zostanie przesłany e mailem(końcem maja 2013), kiedy gotowa będzie lista punktów odbioru nowych strojów
  • Kupon rabatowy zagwarantuje rabat w wysokości 35%, licząc od sugerowanych cen detalicznych Carbon Pro Mark 2 na lokalnym rynku
  • Kupon rabatowy musi zostać wykorzystany do dnia 31.12.2013
  • Instrukcja użycia kuponu rabatowego zostanie ogłoszona w osobnym komunikacie

Cała logistyka organizowana jest przez DHL, z zerowym kosztem przesyłki dla klienta, bezpośrednim odbiorem z domu, możliwością śledzenia przesyłek i szybkością obsługi- brak konieczności przesyłania strojów do krajowych centrów.

Inne artykuły