Więcej

Marka Coolslide wspiera promocję sportów zimowych

W lutym ruszyła "Zimowa Akademia Sportu", czyli zajęcia, które mają zachęcić dzieci do uprawiania mniej popularnych dyscyplin zimowych. Marka Coolslide jest jednym ze sponsorów projektu. 

13 lutego w Opolu na lodowisku Torpol ponad 120 uczniów szkół podstawowych wzięło udział w wyjątkowych zajęciach. Podczas nich poznało bliżej 5 sportów zimowych, które są piękne, widowiskowe i emocjonujące, ale w naszym kraju nie należą do szczególnie popularnych, a młodzież wie o nich niewiele. Są to snowboard, hokej, short-track, curling i biathlon. Dzieci miały okazję dowiedzieć się o tych dyscyplinach czegoś więcej, a następnie spróbować w nich swoich sił. Na uczniów czekało bowiem 10 stref sportowych, a w nich m.in. mini mecz hokeja na lodzie, strzelanie z karabinów laserowych czy sprawdzanie równowagi na trick boardach. Podobne zajęcia odbyły się 26 lutego w Ustroniu i 27 lutego w Cieszynie. Finał akcji będzie miał miejsce 2 kwietnia w Opolu. 

Celem projektu „Zimowa Akademia Sportu” jest popularyzowanie zimowych konkurencji oddolnie w szkołach, szczególnie w miastach, którym zimowe dyscypliny nie są obce.  Ambasadorami akcji są znani sportowcy: Mariusz Czerkawski, Zbigniew Bródka i Tomasz Sikora. Projekt realizowany jest ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki pod patronatem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Sprzęt sportowy zapewnia marka Coolslide.

Inne artykuły