News

Marka Coolslide wspiera promocję sportów zimowych

W lutym ruszyła "Zimowa Akademia Sportu", czyli zajęcia, które mają zachęcić dzieci do uprawiania mniej popularnych dyscyplin zimowych. Marka Coolslide jest jednym ze sponsorów projektu. 

13 lutego w Opolu na lodowisku Torpol ponad 120 uczniów szkół podstawowych wzięło udział w wyjątkowych zajęciach. Podczas nich poznało bliżej 5 sportów zimowych, które są piękne, widowiskowe i emocjonujące, ale w naszym kraju nie należą do szczególnie popularnych, a młodzież wie o nich niewiele. Są to snowboard, hokej, short-track, curling i biathlon. Dzieci miały okazję dowiedzieć się o tych dyscyplinach czegoś więcej, a następnie spróbować w nich swoich sił. Na uczniów czekało bowiem 10 stref sportowych, a w nich m.in. mini mecz hokeja na lodzie, strzelanie z karabinów laserowych czy sprawdzanie równowagi na trick boardach. Podobne zajęcia odbyły się 26 lutego w Ustroniu i 27 lutego w Cieszynie. Finał akcji będzie miał miejsce 2 kwietnia w Opolu. 

Celem projektu „Zimowa Akademia Sportu” jest popularyzowanie zimowych konkurencji oddolnie w szkołach, szczególnie w miastach, którym zimowe dyscypliny nie są obce.  Ambasadorami akcji są znani sportowcy: Mariusz Czerkawski, Zbigniew Bródka i Tomasz Sikora. Projekt realizowany jest ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki pod patronatem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Sprzęt sportowy zapewnia marka Coolslide.

Marka Coolslide wspiera promocję sportów zimowych

About us

Martes Sport Group is comprised of companies manufacturing, distributing and retailing sports goods on the Central and Eastern European market, employing more than 3,000 people.