Złote Godło Lauru Konsumenta ozdobi Hi-Tec
Ogólnopolski plebiscyt popularności produktów i usług Laur Klienta i Konsumenta organizowany jest przez firmę Kowalski Pro-Media / redakcję Rzeczy o Biznesie w Dzienniku Rzeczpospolita oraz Stron Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej / wydawcę dodatków promocyjnych do dzienników Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna.
Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów zebranych za pośrednictwem sond zamieszczanych na portalach oraz w serwisach tematycznych grupy AGORA SA, drogą telefoniczną a także dzięki formularzowi ze storny internetowej projektu, zaś respondenci proszeni są o wskazanie „którą markę uważają za najpopularniejszą i chętnie poleciliby ją innym osobą?”. Tym sposobem marka Hi-Tec uplasowała się na I miejscu, zdobywając złoty Laur Konsumenta 2012 w kategorii odzież i sprzęt turystyczny.
Zadaniem plebiscytu jest ustalenie i nagrodzenie najpopularniejszych produktów i marek w różnych kategoriach. Zdobyty Laur ma dużą wartość promocyjną i będzie od teraz zdobił opakowania produktów Hi-Tec.